luni, 26 mai 2014

Medalion din pasta de modelaj cu dantela

Cu aceasta lucrare particip la concursul de tutoriale handmade de pe site-ul:                                 Bana Designs.


Medalion cu dantela si snur de piele
Tutorial realizare:

Materiale utilizate:

-Pasta modelaj Darwi (maro) cu uscare la aer si o bucatica de dantela.

- Guase – culori metalizate si  vernis pentru protectie.

 
- Inel de prindere si lant din piele.

  
 Etape de lucru:

1. Am separat o bucata de pasta de modelaj de ~ 6 grame.
2. Am format un mic sablon de hartie avand forma aproximativa a dantelei.


3. Am modelat pasta incercand sa obtin forma finala a medalionului si am presat 
    dantela     astfel incat sa se imprime modelul ( pentru a fi mai usor de lipit ulterior).
   Am realizat si gaura pentru inelul de prindere.


4. Dupa uscarea materialului (24 ore), l-am pictat complet, cu guasa aramie.


5. Apoi am lipit dantela cu aracet de bricolaj, in pozitia in care am presat-o.

6. Si am  pictat cu guase metalizate ( albatru, rosu, verde ) interstitiile din dantela.
    Dupa uscare,  am protejat suprafetele cu vernis.

7. In final,  am pus inelul si lantul din piele.


Si astfel, medalionul meu este gata de purtat.


Iar aici puteti vedea si cerceii realizati prin aceeasi tehnica. 

Un comentariu:

  1. Imi place tare mult tutorialul! :D Si rezultatul este absolut superb. Cromatica este minunata <3
    Bafta multa la concurs :D
    rux

    RăspundețiȘtergere