vineri, 10 octombrie 2014

Caminul tau, un colt de rai -
Saptamana 1

Provocarea de octombrie, pe site-ul "Dulce Casa":


Am descoperit aceasta provocare de suflet cu o mare placere. Si recunosc ca particip la ea cu
multa emotie. Si cred ca a venit, cel putin pentru mine, la momentul potrivit.

Luminile mele!

Aprind destul de des mici lumanari. Cu motiv si fara motiv. 
In suportul din stanga  pun  si ulei parfumat in putina apa: menta, lavanda, portocala sau ce   am la indemana.  In dreapta este o lumanare cu miros de vanilie si ciocolata. De obicei o aprind doar cateva minute pentru  aroma.
Imi place sa le privesc. Imi pot imagina orice cand vad lumina. In aceasta saptamana
gandurile trebuie sa se concentreze pe PACE si RABDARE.

Aleg din definitia cuvantului Rabdare, semnificatiile de:
perseverenta, tenacitate, staruinta. Adica idei importante pentru a realiza ceea ce ne 
propunem. Si la care merita sa meditam.
In ceea ce priveste Pacea... cred ca ea este, pur si simplu, o cale, de fapt, Calea pe care trebuie sa o urmam.

Flacara mea pictata



Saptamana a 2-a
a provocarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu