marți, 30 decembrie 2014

Cuvantul anului 2015

Ideea Irinei de a gasi un cuvant care sa ne inspire pe parcursul noului an, mi s-a parut 
extraordinara.  Este ca si cum ne-am crea propria noastra mantra
Pe care sa o gandim, sa o rostim, sa o scriem, sa o invocam, sa o simtim, care sa 
devina parte din noi, din sufletul nostru, din inima nostra, din mintea noastra...

Am ales neasteptat de repede. Sau s-a infiripat brusc in minte. Nu prea stiu ce
varianta sa aleg... 
Oricum, pentru anul 2015, semnifivativ pentru mine va fi cuvantul:


Si pentru ca uneori cuvintele vin impreuna cu imagini, nu am avut incotro si a
aparut ce vedeti aici:




Mi se pare un cuvant important si cred ca voi mai scrie despre el, sa-l explic 
explicandu-ma. Sau poate invers?


Despre alte cuvinte importante cititi pe blogul Irinei. 
Ii multumesc pentru gazduirea gandurilor noastre, alaturi de o calda urare de:


 


2 comentarii: