luni, 22 decembrie 2014

Lunea provocatoare - Libertate


Zbor liber

Despre starea de spirit numita libertate s-au scris si se vor mai scrie eseuri, articole, 
cantece. De foarte multe ori insa cuvintele nu au forta de a dezvalui adevaratele
semnificatii  ale acestei idei. 

Si totusi am cutezat sa aleg cateva citate cu un mesaj destul de puternic,
dupa parerea mea, pentru a surprinde o parte a esentei :


Libertatea este dreptul de a nu minti.  (Albert Camus)

Cand oamenii se tem de guvern se numeste tiranie, cand guvernul se teme de
oameni se numeste libertate. (John Basil Barnhill)

Cand am iesit pe usa care ma purta spre libertate, am stiut ca daca nu las ura 
si amaraciunea in spate, voi continua sa fiu in inchisoare. ( Nelson Mandela)

Nu pui temelia libertatii cand impusti pe cei care gandesc altfel decat tine.
(Antoine de Saint-Exupery)

Mai este ceva important: convingerea ca libertatea de a ma descoperi pe mine insami
imi apartine si depinde doar de mine pentru a se manifesta.

Si pentru a mai adauga cativa stropi de idei, va impartasesc o
"Poveste cu talc despre teama de libertate".

Alte stari de spirit veti gasi in tabelul lui Eddie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu