luni, 1 decembrie 2014

Mozaic de noiembrie

Prezentat cu mult drag pe site-ul "Dulce Casa".


Mozaicul lunii noiembrie


Inainte de orice, as vrea sa va spun despre un site pe care l-am descoperit 
intamplator  si care contine poze cu subiecte foarte variate, ce  pot fi preluate si date 
copilasilor pentru a le colora. Imagini simple sau complicate dupa preferinte, 
aptitudini si varsta: "Desene imagini de colorat". Poate va e de folos!


Luna noiembrie imi place foarte mult, indiferent cum e vremea, pentru ca e luna unor
sarbatori in familie. Am gasit si o mica craciunica (poinsetia) ce m-a entuziasmat pur 
si simplu, desi niciodata nu am reusit ca o astfel de floare sa o mentin si in anul urmator. 
Dar sunt perseverenta. 
Mi-am reamintit reteta mea de placinta cu dovleac ce este relativ usor de facut, 
dar care nu mi-a iesit prea estetic!
Am reluat  reteta  de humus.  Daca o incercati si voi, poate-mi spuneti cum v-a iesit.

In aceasta luna am finalizat un experiment interesant cu orez. (Atentie ! Exista o poza
ce poate avea un oarece impact !)

Si a mai fost luna in care am participat la provocarea de a realiza zilnic cate o felicitare 
cu o anumita tematica, pe site-ul " Beccy's Place". A fost o calatorie foarte interesanta
si instructiva.

Luna mea de noiembrie a fost foarte densa. 
Si sunt recunoscatoare pentru ca am reusit sa o duc la bun sfarsit.




Si pentru ca este deja 1 Decembrie - Ziua nationala a Romaniei, va urez cu mult drag
La Multi Ani !  Oriunde va aflati !


Mozaic de octombrie

 

2 comentarii:

  1. Nici eu nu am crezut ca voi reusi. Pentru mine au fost multe experimente.
    Sunt multe materiale pe care nu le cunosc. Si timpul e asa cum e...

    RăspundețiȘtergere