luni, 16 noiembrie 2015

Day 15 on Beccy's Challenge -
Subject: Christmas trees

The day 15 for the November Challenge, on Beccy's Place.
Ziua 15 a provocarii lunii noiembrie, pe site-ul lui Beccy.

Merry Christmas with love!
Cu dragoste,
Craciun fericit !

The Christmas tree is stamped on a board - 16 cm x 13 cm, in green.
The added colors are acrylic and metallic gel pens. I added some stickers as
tree decorations. For the sentiment I used also stamps.
On top and bottom borders it is a decorative masking tape and on laterals
lines from a pearl pen.




Copacul de Craciun este stampilat pe un carton de 16 cm x 13 cm, in culoare verde.
Completarile  au fost realizate cu carioci metalice cu gel si culori acrilice.
Am adaugat cateva decoratiuni lipite pentru ornarea copacului. Textul a fost
obtinut prin stampilare.
Pe marginile de sus si jos am pus o bordura dintr-o banda decorativa autoadeziva,
iar pe laterale am adaugat o linie serpuita dintr-un tub cu gel.






Day 14



6 comentarii:

  1. What a lovely Christmas tree stamp Suzana, I love all the different baubles hanging from it. You did a great job adding shine and sparkle with your pens and glitter, and I love the beautiful background paper.
    Cheers,
    Beccy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Beccy!
      It is indeed a beautiful stamp. I like it a lot.
      And it has plenty of space to add decorations.
      Cheers,
      Suzana

      Ștergere
  2. Frumoase felicitări,îmi plac!
    O săptămână minunată îți doresc,Suzana!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti plac micile mele incercari.
      Si eu iti doresc o saptamana cat mai frumoasa sa ai!
      Cu drag!

      Ștergere
  3. Pomul de Craciun straluceste elegant de pe felictarea ta, transmitând cu caldura spiritul sarbatorilor de iarna. Frumos este si acest proiect al tau, felicitari!
    Un start bun în noua saptamâna! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Carmen, cred ca ti-am mai spus, iti multumesc pentru suportul tau constant.
      Recunosc ca sunt un pic cam obosita si ideile parca circula cam greu, dar conteaza
      lucrurile noi invatate si drumul in sine.
      O seara linistita!

      Ștergere