vineri, 4 martie 2016

Reflexii in oglinda (43) -
Frumuseti poloneze


Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
Daca vrem sa participam, suntem bineveniti.

Pozele sunt realizate de fotografa Anita Demianowicz, care, parcurgand 3551 
de kilometri prin  Polonia, ne demonstreaza ce imagini minunate a putut  
descoperi in propria sa tara.

Frumusetile sunt mereu prezente prin preajma noastra. Totul e sa fim atenti!   

(Sursa pozelor)










Sa aveti un weekend minunat!




                                                                   Pescarusul alb 




Reflexii (42)




8 comentarii:

  1. Întinsă Polonia, diverse peisaje...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-au placut aceste peisaje. Mi s-au parut foarte senine.
      Si recunosc ca prea multe imagini din zona nu am prea vazut!
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Splendide reflexii!
    Îți doresc o primăvară frumoasă și plină de bucurii,Suzana!
    Îmbrățișez cu drag și scuze,am avut laptopul defect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Elena.
      Imi pare bine ca s-a rezoltat mica problema tehnica.
      O primavara cat mai frumoasa si tie!

      Ștergere
  3. Asa e, fiecare tara are frumusetile ei !
    O zi frumoasa iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi doresc sa vad mai multe si de pe la noi. Ca sunt nenumarate!
      Un weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  4. Sunt splendide reflexiile, Suzana. Şi ce mi-a plăcut foarte mult videoclipul, atât imaginile cât mai ales melodia.
    Îţi mulţumesc pentru clipele încântătoare pe care le-am petrecut aici la tine.
    Să-ţi fie bine, Suzana, să ai parte numai de bucurii! Trimit îmbrăţişări calde, cu mult drag <3 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-au placut tare mult. Si desi am vazut si lucruri mai spectaculoase, aceste imagini mi s-au parut pline de un fel de pace. La fel ca si pescarusii!
      Un weekend minunat si plin de descoperiri!

      Ștergere