duminică, 20 noiembrie 2016

Duzina de cuvinte (109)-
Un drum fascinant

Cuvintele saptamanii:
secret, schizoid, securizat, scursura, cifru, marcaj, scandalagiu, scamatorie, semnatura, senectute, senil, saman.
Tema saptamanii: "O umbra in noapte".

Sursa

Mereu se ascunde cate un secret in spatele unor astfel de imagini. 
Pentru ca inca nu am intalnit vreun saman vindecator in viata reala.
Am subliniat cuvantul, asa, ca un fel de marcaj al ideii ca poate acest eveniment 
va avea loc. Inainte de adanca senectute. Ca atunci cand esti deja senil sau
schizoid, este cam greu sa mai cauti ceva si sa mai si gasesti...  

Pentru moment am gasit doar o carte: "Samanul accidental". Inca nu am 
terminat-o, desi mi-e dor sa o fac.  Dar face parte din acele scrieri ce parca
poarta cu ele un cifru. Toate informatiile par a se afla in spatele unui geam
securizat de care nu poti trece printr-o simpla scamatorie.  Sub semnatura
autorului se dezvaluie  transformarea propriei vieti, ca urmare a unui moment 
dramatic. Drumul spre samanism este cu adevarat fascinant. De la o mica
scursura, la un suvoi puternic al schimbarilor de perspectiva. 
O poveste reala, pentru a carei intelegere, alaturi de noi informatii, cred ca ar 
fi nevoie de o umbra in noapte, de un ghid spiritual spre taramul realitatilor
multiple.  


Sursa


Sursa



Cred ca am gasit un motan cam scandalagiu!


La Eddie in tabel veti descoperi si alte interpretari ale cuvintelor.
Si daca vreti sa va jucati si voi, sunteti bineveniti!


8 comentarii:

  1. Frumoase gânduri și de data aceasta în duzina ta de cuvinte!
    O duminică pe placul inimii tale îți doresc,Suzana!
    Pup,îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Elena. Esti mereu generoasa cu aprecierile...
      O duminica excelenta si o saptamana dupa dorinta sa ai!

      Ștergere
  2. Imi place mult prima imagine. Nici eu nu am intalnit niciun saman, dar cred ca drumul lor este fascinant. Parca nu as incerca cartea, am simtit ca nu se citeste usor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu uita ca am pliat comentariul si pe niste cuvinte mai complicate ale unui duzini. Totusi eu cred ca merita citita, chiar daca se considera a fi doar o poveste frumos scrisa.Dar e mult mai mult de atat, e o alta lume despre care nu stim aproape nimic. Si daca tot exista, de ce sa nu incercam sa o exploram, cumva?
      Multumesc, draga Mihaela! O duminica frumoasa si o saptamana la fel!

      Ștergere
  3. Motanul nu are probleme, dar tu ai deja una: te-a "usurat" de pui :)
    Samanii sunt fascinanți, însă dacă este adevărat ceea ce ei fac, medicina contemporana este în epoca de piatra...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Era cam suparat ca nu primise ce dorise! ;)
      Sunt tentata mai mult sa spun ca o parte a medicinii actuale este intr-un fel incompleta, tratand doar efecte,
      dar de multe ori nu prea e suficient...
      O duminica faina!

      Ștergere
  4. O carte pe tema (oarecum) care mi-a placut este "Calatorie la Ixtlan", de Carlos Castaneda; povestitorul pleaca in Mexic pentru a reintalni vrajitorul indian al carui ucenic era. Tot spre transformare il duce calatoria. :)
    O "concluzie": imi place motanul scandalagiu. :) Mediteaza la cum sr trebui sa abordeze ceea ce a fost candva o pasare.
    Pupici! Iti doresc, cu drag, o saptamana minunata! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cartea, dar tema pare interesanta.
      Am cautat cam mult un motan scandalagiu. Nu credeam ca se gasesc atat de greu! :D
      O saptamana faina, draga Diana! <3

      Ștergere