miercuri, 24 ianuarie 2018

Miercurea fara cuvinte (133) -
Frumuseti romanesti

Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!

(Sursa 1 - imaginile 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15)
(Sursa 2 - celelalte imagini)

















 ***


Cea mai frumoasa biblioteca din lume este la Iasi, conform unui
sondaj realizat de site-ul boredpanda.

 
O zi frumoasa de 24 ianuarie, mereu
rezonand in radacinile noastre!








O zi de miercuri minunata!
Happy WW!




MFC (132)


44 de comentarii:

  1. O fi frumoasă, dar infrastructura e la pământ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e chiar totul la pamant! Fii mai optimist!
      Am constatat ca pilulele de optimism fac bine de tot! :)
      La Multi Ani de 24 ianuarie!
      Si evident, Happy WW!

      Ștergere
  2. Sunt superbe toate,îmi este greu să aleg,avem o țară deoseit de frumoasă!
    La Mulți Ani de 24 ianuarie!
    O zi minunată îți doresc,Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Multi Ani de 24 ianuarie, draga Elena!
      Am vazut cam putin din frumusetile ei, asa ca o documentare nu strica! :) Oricum, imaginile mi se par superbe, chiar daca putina cosmetica era inevitabila!
      Pupici si o zi excelenta, Elena draga!
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Afara-i vopsit gardul, inauntru... e problema:)
    Frumoasa selectie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Robert.
      Eu vad cam prea multa negandire intr-o tara minunata.
      In mod cert evolutiile au etapele lor! :)

      Ștergere
  4. Frumoasă ţară avem! Şi multe sunt de admirat, de iubit, de spus şi altora.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca am cam... intarziat, sper sa ajung sa vad cat mai mult pe "viu"!
      Multumesc, draga Potecuta!
      Happy WW!

      Ștergere
  5. Hai sa dam mana cu mana ... si sa fim in continuare optimisti!
    Azi e sarbatoare si nu sunt carcotase! 😅
    Pupici! O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu optimisti! Ca altfel facem riduri!😅😅😅
      O zi excelenta oricum s-ar numi, Ella draga!
      Pupici!

      Ștergere
  6. Super-inspirate alegeri! Mi-a făcut mare plăcere plimbarea prin care ne-ai condus! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare tare bine! Marea majoritate a imaginilor nu le vazusem nici eu pana acum. Mi s-au parut tare reusite si in ton cu Sarbatoarea noastra!
      Happy WW, Zina draga!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Cristi!
      Completeaza cumva frumusetile de la tine!
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Nu stiam de biblioteca de la Iasi. Da, avem o tara frumoasa si merita sa o promovam. Ma bucur sa vad si Piata Operei din Timisoara in fotografiile alese :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erau mai multe imagini, dar am facut totusi o selectie. Cine doreste, pe linkuri sunt si alte poze interesante. M-a surprins si pe mine cum arata biblioteca si selectia ei. E o destinatie minunata. Prima data am crezut ca este un muzeu, desi dupa cum arata, se poate spune si asa!
      O zi minunata, Dani!

      Ștergere
  9. Pai, numai frumusetea tarii asteia ne mai tine patriotismul in viata, ca daca ar fi dupa cum arata societatea, ne-am duce pe pustii...Cel mai rau imi pare cand constat cat e fiu-meu de dezamagit si de-abia are 12 ani. Asa ii spun si eu: ca o asemenea frumusete de tara merita sa rabzi orice si sa lupti pentru ea, dar parca nici eu nu mai simt asta ca altadata. Cred ca obosim cu totii, in cele din urma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand simt o astfel de oboseala, imi spun ca este doar o stare a mintii mele si trebuie sa o schimb repede - repede! Ca altfel e de rau!
      Din pacate si aici voi spune o platitudine teribila, scoala nu mai este ceea ce a fost. Cand invatam pentru ca imi placeau profesorii si mi-era jena sa ma duc nepregatita. Si cand notele noastre mari la concursuri erau mandria lor si chiar simteam asta. Astazi e cam complicat, din pacate!
      Multumesc mult de vizita. O seara frumoasa si inspirata!

      Ștergere
  10. ce fotografii minunate, prima este superba, vorbeste de la sine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima mi-am spus ca arata special, in ton cu ziua!
      O poza extraordinara!
      Multumesc mult! O seara excelenta, draga Carmen!

      Ștergere
  11. M-am (re)îndrăgostit de România. Este voie, la vârsta asta? :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde cat de mult crezi in propria-ti metafora!
      Disparitia acestui gen de dragoste sincera, nu cred ca este posibila, chiar daca simtim ca viata o "blureaza" uneori! 😂
      Happy WW, Calin!

      Ștergere
  12. Sunt pline de culoare şi bucurie imaginile tale. Să ai o seară magică, Suzana dragă!
    ... mână cu mână am dat, chiar dacă doar virtual. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...Si e tare bine si frumos!
      M-au bucurat tare mult cand le-am vazut. Curat tablouri!
      O seara excelenta si tie, Dana draga! <3

      Ștergere
  13. Frumoasă selecție! Și câte ar mai fi! Din păcate... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Radu! Pai as spune... din fericire!
      Oricum, m-as pierde un pic prin imaginile astea, ca mult mi-au placut!
      O seara senina sa ai!

      Ștergere
  14. Tocmai am inotat intr-un ocean de frumusete..... Mi-as dori mult sa pot face fotografii in macar o parte din locurile surprinse aici. <3
    Iar biblioteca.... e minunata. <3
    Happy WW draga mea, cu multumiri multe pentru calatoria minunata de azi.
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel! Poate reusim, daca ne propunem! :)
      Recunosc ca biblioteca m-a surprins. Nu am mai trecut prin Iasi de foarte multa vreme si pare sa se fi schimbat mult de tot!
      Imi pare bine ca a fost o calatorie frumoasa. Eu ma tot delectez de doua zile si cred ca mai continui! :)
      Happy WW, draga Rux! Pupici!

      Ștergere
  15. Sunt superbe bijuteriile româneşti cu care ne-ai răsfăţat astăzi.
    Iar Rapsodia Romana a lui George Enescu, ca întotdeauna de altfel, îmi învăluie şi-mi mângâie şi-mi înălţă sufletul şi mă poartă pe tărâmuri edenice! Mulţumesc frumos, Suzana dragă.
    O seară blândă îţi doresc. Îmbrăţişări <3 ~~~~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am zis ca e o zi speciala si mi-am dorit sa gasesc ceva special. Acum pot spune ca am avut putin noroc sa le descopar, dar tare mult mi-au placut! Asa cum am mai spus, adevarate tablouri. Toata stima pentru fotografi!
      Multumesc, draga Stefania! Imi place ideea unei seri "blande". Multe bucurii sa ai! Imbratisari! <3

      Ștergere
  16. Unele imagini sunt de o incredibila maretie...
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Multi Ani, Daurel!
      Sa ne bucuram de cat mai mult frumos din frumosul nostru!
      O seara senina sa ai!

      Ștergere
  17. I really like what you guys are usually up too. This sort of clever work and exposure!
    Keep up the good works guys I've added you guys to my
    personal blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  18. una mai frumoasa ca cealata! România in imagini BIJUTERIE! Impresionant, ai adunat aici chiar cele mai superbe locuri românesti!
    Happy WW!, Suzana draga! pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur mai sunt si altele, dar astea m-au entuziasmat prin culori si unghiuri de fotografiere.
      Multumesc, draga Carmen! O zi excelenta, oricum s-ar numi!
      Pupici!

      Ștergere
  19. Superbe fotografii! Ai ales numai lucruri faine, dragă Suzana. Așa mi-e drag să știu că sunt atâtea locuri frumoase în țara noastră. Și tare mult vreau să le văd pe toate și să le pun la suflet.
    Numai bine și zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper acelasi lucru! Asa sa fie precum ne dorim!

      Multumesc, draga Alex! Zile cat mai senine si linistite!

      Ștergere
  20. Superbe imagini ai ales, Suzana draga!
    Copy-paste: "Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie, / Tânără mireasă, mamă cu amor! / Fiii tăi trăiască numai în frăţie / Ca a nopţii stele, ca a zilei zori, / Viaţa în vecie, glorii, bucurie, / Arme cu tărie, suflet românesc, / Vis de vitejie, fală şi mândrie, / Dulce Românie, asta ţi-o doresc!"

    Iti doresc sa ai o zi minunata! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumoasa completare! Multumesc mult de tot, draga Diana!
      Versuri mobilizatoare, macar de ar sfredeli sufletele!
      O seara excelenta si un final de saptamana cat mai placut!
      Pupici! <3

      Ștergere
  21. Superbe imagini ! Sa ne tot plimbam prin tara noastra frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superbe intr-adevar! Dar cat de mult o facem? Din varii motive am vazut prea putin din ea. Asa ca mai multe initiative nu mi-ar strica!
      Un weekend minunat, Geta draga!

      Ștergere
  22. La multi ani,pentru mica Romanie,dar,mai ales,pentru cea Mare !(pe
    cat posibil)!
    Toate imaginile sunt minunate,se vede ca cine le-a facut,a facut-o
    cu drag !Prima imi place cel mai mult,vreau sa trec prin poarta !
    Iti doresc,draga Suzana,sa le vezi pe toate !Si eu la fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-au placut nespus de mult. O sa incerc sa mai scormonesc, daca fotografii au blogurile lor, sau alte lucrari. Chiar mi s-au parut minunate.
      La Multi Ani, draga Natalia, pentru noi si pentru tara noastra care sper totusi sa-si revina si sa se indrepte!
      Cu drag!

      Ștergere