joi, 27 februarie 2014

Curcubeu

Imaginea unui curcubeu mi s-a parut intotdeauna a fi o minune.

Depasind definitia din dictionar, as putea spune ca natura picteaza pentru noi, pentru
a ne infrumuseta sufletul.
Intr-un concediu la Mangalia,  am avut surpriza sa regasesc acest frumos fenomen in 
incinta camerei de hotel, mai precis in ...baie.
Camera avea vedere spre apus. Intr-un  moment anume, razele soarelui s-au strecurat
prin geamul de la baie si au trecut prin muchia unui panou de sticla ce limita dusul. 
Si, iata cu ce s-a  impodobit chiuveta:
 
 



M-am jucat putin cu imaginile si am delimitat mai mult culorile:



Intregul fenomen a durat mai putin de cinci minute, pana cand razele soarelui si-au 
modificat directia.
A fost fascinant de urmarit.
Norocul meu ca am fost acolo, exact in momentul cand razele de soare s-au jucat un
pic in baia noastra!




2 comentarii:

  1. Foaaaarte interesant. Eu nu-s pe faza niciodata! :)
    Curcubeul a aparut la vest.... :) Una dintre traditii spune ca atunci cand apare la vest a doua zi va ploua abundent... O fi plouat a doua zi? :)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei! S-a intamplat. Tocmai ne pregateam sa iesim. Iar norocul a fost ca am avut camera spre apus. Nu stiu daca traditiile se refera la curcubee obtinute astfel, intr-o incinta si complet intamplator. A fost o vreme superba a doua zi.
      O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere