sâmbătă, 22 februarie 2014

Tablou - tehnica quilling

Aceasta este lucrarea mea pentru concursul cu tema "Impletituri din hartie" , in 

cadrul rubricii: "Ati pierdut o provocare?" , de pe site-ul www.provocariverzi.ro

 





Tabloul este o mica stilizare in tehnica quilling, a unor elemente decorative.
Punctul de cusatura pe etamina, l-am inlocuit cu mici stelute din hirtie: rosii, albe si negre.
Pentru fundal am folosit un alb acrilic, usor perlat.
Dimensiunile lucrarii :10 cm * 15 cm.

Cred ca am sa incerc si varianta tesuta. Nu am mai exersat de foarte multa vreme.

Completare 06 iunie 2014: Aici gasiti varianta cusuta !


2 comentarii:

  1. Este pur si simplu minunat!!!
    Foarte foarte frumos ti-a iesit!! <3
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot, Rux.
      Chiar si mie mi-a placut! De abia astept sa incerc si varianta cusuta.
      Cu drag,
      Suzana

      Ștergere