duminică, 6 aprilie 2014

Lalea mov



Aceasta este lucrarea mea pentru tema: "Lalele", in cadrul  rubricii:"Ati pierdut
o provocare?
", de pe site-ul
Provocarilor Verzi.

 




 Tutorial realizare:
- floarea: formata din petalele unei lalele mov, presate;
               truc: petalele le-am lipit pe o bucatica de hartie, pentru a fi mai usoara pozitionarea  
                          finala; apoi, pe aceasta, am lipit-o pe cartonul de baza; 

 
- codita: sfoara invelita in hartie creponata;


 
 - frunzele: hartie creponata: cate trei benzi de ~10cm lungime;
                 observatie: benzile, prin suprapunere, au generat diferente de culoare verde, pe 
                                    frunze.



- fondul este un alb acrilic perlat;
- dupa lipire, am acoperit floarea cu lac, pentru protectie si luciu;
- cartonul cu floarea, l-am lipit pe un alt carton maro, pentru efect de contur;
- cele patru floricele pe colturi sunt realizate cu o stanta;
- bordura rosie este realizata cu un "perlen pen";

Astfel, laleaua mea mov a capatat o a doua viata !  

 In incheiere, sper sa va incante  acest frumos buchet de lalele rosii! 






Sau poate o frunza uscata, transformata:



 

2 comentarii:

  1. Sunt superbe lalele rosii!! Si eu am pe balcon :P si nu ma mai satur privindu-le !!!
    Imi place tare mult proiectul tau! :D Sa stii ca si eu mi-am pus petale la presat - cred ca pot fi folosite in proiecte diferite (mixed media) si uite un exemplu minunat: creatia ta:!!!
    felicitari draga mea :)

    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Rux.
    M-au surprins petalele mov, pentru ca la presare aproape ca si-au pastrat culoarea originala.
    Cu mult drag,
    Suzana

    RăspundețiȘtergere