joi, 1 mai 2014

Traistuta cu buline

Cu aceasta lucrare am participat la Misiunea #1 - "Traistuta fermecata", de pe 
site-ul Provocarilor Verzi.



Schita de lucru este urmatoarea:



Materialul folosit provine de la o fata de masa albastra cu buline.
Materialul este flausat pe interior.

Sunt doua bucati de material: A si B. ( vezi schita)

Pe B am instalat fermoarul. La capatul acestuia am pus doua mici opritoare din acelasi
material (5 cm x 2.5 cm) si transversal banda rosie pentru a-l putea coase mai bine.

Prinderea celor doua bucati de material am realizat-o prin intermediul benzii C.
Manerele D sunt din banda ripsata, de ~ 50cm fiecare. Am folosit si masina de cusut , dar sunt si cusaturi de mana pe zonele de colturi.

Si asa a prins viata traistuta mea cu buline ! 

Update: 

Acelasi tutorial pe site-ul Provocari Verzi.

              
Si o Diploma de Merit "Fiti diferenta"  ce m-a surprins si m-a bucurat foarte mult!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu