sâmbătă, 6 septembrie 2014

Mozaic de august


Prezentat cu mult drag pe site-ul  "Dulce Casa".

Mozaic de august

In luna august ( sau luna lui Gustar ):
- Am  cules semintele  busuiocului plantat de Dragobete ( pe 24 februarie ).
- Am facut putina murata. Am gasit mure foarte frumoase si m-a tentat. Am inaugurat si o metoda
  de   transfer a fructelor si zaharului, realizand o palnie dintr-o sticla de plastic taiata potrivit pe
  dimensiunile  recipientului in care urma sa pun fructele.
- A fost si luna unui drum fulger in zona Piatra Neamt, de unde sunt si margaretele.
  Sper sa va  placa.

- Si pentru prima data am participat cu o postare la o campanie deosebita, despre
   "Inegalabila Romanie", gazduita de site-ul "BLOGALInitiative". Cand veti avea putin timp, puteti
   sa  va  rasfatati privirile cu  multe imagini frumoase din tara noastra, in postarile participantilor.

- A fost si o luna cu mici creatii, printre care "copacul din copaci"  si "ramura inflorita".

- Si nu am rezistat tentatiei sa pozez doua pasari (decor, dar care arata foarte naturale) in
  copacelul  meu din ghiveci.

 Vara a trecut. Sa ne bucuram de culorile toamnei ce ni se asterne in fata !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu