sâmbătă, 30 mai 2015

Duzina de cuvinte - Caleidoscop (2)

Cuvintele saptamanii:
falca, rasa, fursec, os, portret, tesut, lupa, ventilatie, zid, penita, rotita, italian. 


Vito Bertucci a reconstituit cea mai mare falca a celui mai mare
pradator de pe Terra:
rechinul Megalodon -16 metri lungime.


O mica floare de colt, sculptata in os

Este un tablou tesut.
Mi s-a parut interesant acest argintiu!

Portret de copil. De multe ori degradeul de
la alb la negru este mai sugestiv!

O rasa de caine care imi place enorm.
Este ceva in ochii lui...

Oare exista vreo lupa fermecata prin care
sa putem vedea mai bine raspunsurile la
intrebarile noastre?

Un poem scris cu penita parca e si mai romantic!

Daca aveti nevoie de vreo rotita de schimb
e bun si acest lampadar!

Mici sanse sa ajung pe acest zid.
Si o imagine este buna!

O plimbare in stil italian!

Nu este chiar un sistem de ventilatie.  
Este inventia unui tanar roman de 16 ani. 
(Incarca mobilul  cand mergi cu bicicleta!)

Sper ca ati ajuns pana aici si ca nu sunteti prea dezamagiti ca duzina mea de azi
este un caleidoscop. Am o jucarioara de acest gen si imi place teribil sa ma joc cu ea.
Acum se pare ca o am si pe a doua!


Se apropie weekendul asa ca meritam un fursec!


Sursa






Alte fursecuri puteti gusta la Eddie!


Weekend placut!



8 comentarii:

  1. Interesant caleidoscopul tau! Weekend cu soare in priviri! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Dana!
    Sa ai un weekend dupa dorinta!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dezamăgită? Dimpotrivă! Imaginile alese de tine şi informaţiile strecurate în comentarii mi-au înseninat începutul de zi. Un weekwnd la fel de senin! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare tare bine.
    Iti doresc o zi cat mai frumoasa!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb bibeloul cu floarea de colt sculptata in os ,eu am o floare de colt naturala/uscata intr-un medalion ! Si zidul e impresionant, iti doresc sa te plimbi pe acolo cit mai curind ! O zi frumoasa sa ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urare, Geta.
      Dar, cine stie? Viata are surprizele ei!
      Duminica placuta!

      Ștergere
  6. O idee originala si solicitanta caci, sa faci o astfel de potrivire intre cuvinte si imagini nu este deloc usor! Apoi imaginile sunt si ele bine alese, asezate bine!
    Mi-a facut placere sa te vizitez! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult , Cita.
      E adevarat ca pentru un caleidoscop scormonesc cam mult, pana imi place poza in raport cu textul. Poate iti suna ciudat, dar uneori textul e primul.
      O saptamana usoara iti urez!
      Cu drag:)

      Ștergere