sâmbătă, 2 mai 2015

Mozaic de aprilie


 Inspirat si prezentat cu mult drag pe site-ul Irinei.



Luna aprilie, luna lui Prier, in cuvinte:

* Frumuseti simple de care m-am bucurat:

   Miracolul luminii in Noaptea de Pasti, ce mi-a inundat sufletul. Si o mare de flori
   si verdeata. Natura a renascut. Incredibil de mult liliac alb...
   Mi-au aparut plantutele de busuioc. Si am gasit narcise batute si lalele crete!
  
 * Experimente in bucatarie:

    Am reusit sa desfac o nuca de cocos. Trebuie doar putina rabdare.
    Mi-a placut sa o rontai la cafea! Si arata atat de amuzant... 
    Inca nu m-am hotarat ce sa fac cu cele doua jumatati...

* Ce mi-am imaginat si ce a iesit:

   O felicitare in spirit Pascal cu fundita si o felicitare cusuta.
   Mi-a placut ideea. Asa ca o voi relua... 
  

O idee pe gustul meu:

                                          " Viata este aici si acum."  (Osho)









Mozaic de martie


4 comentarii:

  1. Frumos colajul tau! Mi-ai adus aminte ca si eu am o nuca de cocos la care ma uit de jumatate de an si astept sa gasesc si un topor corespunzator. Nu stiu de ce o privesc ca pe o fortareata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Nu cauta un topor! Doar un cutit mai sanatos. Asa cum am scris in postare, asa am facut.
    Ai si un mic filmulet si mai lamuritor. A fost nesperat de bine!
    Succes si o buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos mozaic! cu siguranta în luna mai, vei aduna cel putin la fel de frumoase clipe pentru a realiza o noua "lucrare decorativă" în care sa asamblezi artistic momentele frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Carmen.
      Sper sa ai dreptate!
      Iti urez o luna mai cat mai frumoasa!

      Ștergere