vineri, 22 mai 2015

Reflexii in oglinda (3) -
Straluciri "zwarovskiene"

Iulisa gazduieste in fiecare vineri rubrica "Reflexii in oglinda". Si ne invita sa 
participam cu descoperirile noastre. 
Iti multumesc pentru gazduire.

                     (Sursa informatiilor si pozelor)
 Descoperirea mea din aceasta saptamana se refera la Muzeul cristalelor Zwarovski,
 din Austria, aflat in localitatea Wattens (la 15 km de Innsbruck).
 Acest loc chiar pare magic!l


Muzeul a fost deschis in 1995


Hol de intrare cu un perete inalt de  11m si lung 
de 42m, plin cu pietre Swarovski

"Silent light" - sculptura in forma unui brad inghetat
format din sute de cristale


"Padurea de cristal"

Cel mai mare cristal slefuit vreodata: "Centenarul" (310 000 carate)

"Domul de cristal"

Fascinatie:




Va urez un sfarsit de saptamana cat mai frumos!



Reflexii (2)

10 comentarii:

  1. Ah, iar mi-am amintit ca nu am ajuns înca sa vizitez Lumea Cristalelor Swarovski ... Localitatea în care se gaseste (Wattens) se situeaza la distanta de doua ore cu masina de casa mea... gata, ma voi mobiliza, vara asta trebuie bifata locatia! :)
    Sa ai un super start in weekend!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fii atat de aproape de aceasta zona stralucitoare si sa o ocolesti!
    Te rog sa te mobilizezi si sa ne povestesti. La nivel virtual mi se pare fabulos.
    Realitatea cred ca este si mai si!
    Un weekend minunat

    RăspundețiȘtergere
  3. acest loc chiar este magic!
    Carmen, de abia asteptam sa vedem prin ochii tai cum arata aceasta fascinanta realitate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cuvintele spun prea putin. Imaginile insa...
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de minunatii stralucitoare! Un loc.... de poveste!

    Weekend frumos! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiam ca exista un astfel de loc. E intr-adevar stralucitor!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumesc pentru frumoasa incursiune în lumea cristalelor!
    O zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi pare bine ca ti-au placut, iar mie imi pare bine ca le-am descoperit!
    O duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  9. Splendide reflexii ale luminii, în cristalele Swarovski, creează o lume de basm.

    Seară plăcută și o săptămână bună, Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt atat de frumoase in poze. Nici nu imi pot imagina realitatea!
      O seara placuta si o saptamana asa cum ti-o doresti!
      :)

      Ștergere