marți, 8 septembrie 2015

Mozaic de august

Inspirat de site-ul Irinei, Dulce Casa.






Luna August, luna lui Gustar, in cuvinte:

* Frumuseti simple de care m-am bucurat:

   Cateva zile de concediu pentru a ne reincarca bateriile. Am revazut fenomenul
   inedit  al unui curcubeu format pe peretele baii. Adica o adevarata lectie de fizica.
   Iar marea... am gasit-o la locul ei si ne-a intampinat cu multe culori frumoase,
   cateva lebede si pescarusi.  Cele doua pisicute stateau la umbra pentru ca era 
   tare cald!

* Experiente in bucatarie: 

   Este vremea merisoarelor. Am facut putin gem. E acrisor si  merge bine
   la clatite! 

* Ce mi-am imaginat si ce a iesit:

   O felicitare calatoare cu floarea soarelui, pe site-ul prietenelor de la Provocari Verzi!    
 
* Descoperiri in spatiul virtual: 

    Prietenia fabuloasa intre copii si prietenii lor canini.
 
* O idee pe gustul meu:


    "Destinul nu tine de sansa, ci de alegere; nu il asteptam ci il realizam"      
                                        (William Jennings Bryan)









Zile frumoase in septembrie!

 

Mozaic de iulie



6 comentarii:

  1. excelent mozaic al lunii - observ ca a avut parte de vacanta si la mare si la munte - ideal!
    Frumoasa si felicitarea cu floarea-soarelui! hmmmm mi s-a facut pofta de gem de merisoare!
    O saptamâna cât mai placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa! Un ideal fff. scurt. Dar nu conteaza! Scurt si la obiect!
      Recunosc ca am cam umblat dupa merisoare. Am tinut mortis sa fac putin gem.
      Imi place acrisorul lor specific.
      O saptamana frumoasa si tie!

      Ștergere
  2. Cred că ştii ce m-a bucurat cel mai mult din postarea ta :) Chiar acum scriu pe fondul muzical al cântecelor de munte...
    Foarte frumos (şi emoţionant) mozaic!
    Înainte să mă apuc să citesc, chiar mă întrebam de unde e imaginea cu acel curcubeu. Special!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ioana. Si mie mi-au placut si mai ales asocierile cu imaginile.
      Iar despre cucubeul nostru din baie, pot spune ca este al doilea an cand il vad.
      Tare frumos se vedeau culorile!
      O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  3. Foarte frumos. O idee tare bună cu acest mozaic al lunii.
    Numai bine, Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut mult ideea Irinei. Sper sa continui si eu in a-l face!
      O zi frumoasa!

      Ștergere