joi, 20 octombrie 2016

Calmy continua


Sursa

Continuarea firului epic 7, episodul 10 (Matilda)

  „Oare de ce? De ce?” se întrebă fata, ridicând ochii spre cer. „De ce mi se întâmplă tocmai mie toate astea? Cu ce ţi-am greşit, Doamne? Cu ce v-am greşit, Sfinţi din ceruri? Cu ce v-am greşit, Demoni din iad? Ce păcate trebuie să ispăşesc? Pe ale mele? Pe ale părinţilor? Pe ale unui neam întreg? Nu, nu aştept să-mi răspundeţi… Dar ajutaţi-mă, vă implor! Scoateţi-mă din mizeria asta! Fie-vă milă de tinereţea mea! Cruţaţi-mi speranţele şi visurile! Plecaţi-vă urechea spre mine, Sfinţi! Ridicaţi-vă urechea spre mine, demoni! Am un suflet de vânzare! Să fie al celor care-mi vor întinde primii o mână salvatoare!” 

Episodul 11 (nou)

Un ecran urias acoperea cam jumatate din peretele incaperii. Mai  degraba o sala  
enorma. Era impartit in caroiaje, fiecare identificat cu grupuri de litere si cifre. 
In laterala ecranului acestea erau trecute intr-un tabel. In dreptul fiecarui grup era 
specificata zona geografica de pe Terra.  Imagini "live" de pe  intreaga planeta.
Un mozaic incredibil. In  fata ecranului erau mai multe pupitre de comanda unde 
lucrau tlantii. Din cand in cand,  pe ecran aparea imaginea Terrei, a celorlate planete 
si multe alte informatii ciudate, numai de ei stiute. Ecranul se acoperi din nou cu 
mozaicul. Intr-un caroiaj a inceput sa pulseze un punct rosu. Un tlant mari imaginea. 
Se  puteau vedea trei oameni, cum li se spunea terranilor.  Monitorizau de aproape 
un an aparitia mecanismelor serpesti. Si raspandirea lor. Nu era o tehnologie 
pamanteana. Identificasera sursa ei, dar scopul parea neclar. 
Si nu  puteau interveni. Regula neinterventiei  directe era obligatorie. 
Trebuiau sa-si pregateasca o strategie...



Intreaga plasa se gaseste pe acest blog de joaca
Oricine poate scrie noi episoade de maxim 150 cuvinte, urmand orice carare doreste,
sau descoperind altele noi! 



Va urez o zi dulce




8 comentarii:

  1. Foarte interesantă continuarea!
    Şi foarte tentantă prăjitura! Noroc că, doar privind-o, nu mă îngraş! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evident ca exista orice, pana si torturi panza de paianjen!
      Multumesc de ganduri! O seara faina sa ai!

      Ștergere
  2. Cea mai simplă metodă este să atace prăjitura, iar strategia se va naște uimitor de repede. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ei nu mananca prajituri. Dar, cine stie, poate ai dreptate... Vom vedea!

      Seara buna!

      Ștergere
  3. Frumoasa continuarea, interesanta intreaga poveste. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca extraterestrii au venit prea repede... :D
      Un weekend excelent sa ai, draga Dana!

      Ștergere
  4. Fain! :) Mi-am imaginat un "joc": rugamintilor "terranului" din episodul 10 ar vrea extraterestrii sa raspunda, dar nu au voie sa intervina direct - gasesc ei o cale indirecta. :)
    Uneori, lipsa raspunsului e un raspuns. :)
    M-am concentrat mai greu dupa ce am vazut imaginea tortului. :)
    Multumesc, draga Suzana. Weekend minunat iti doresc sa ai! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca in episodul 10 extraterestrii erau la orizont... :)
      Cat priveste tortul, chiar arata excelent. Este si reteta lui, daca te tenteaza!
      Un weekend excelent iti doresc, draga Diana! <3

      Ștergere