sâmbătă, 4 martie 2017

Reflexii in oglinda (75)-
Undeva, acolo sus!


Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
E doar un joc al descoperirilor  impartasite!

Imagini - poveste inspirate de planetele noi descoperite!
Nu stiu cum este sau va fi acolo sus, dar sper ca sufletul meu va sti! 

(Sursa informatiilor)




 









Sa aveti un weekend minunat!


>






Reflexii (74)




20 de comentarii:

  1. Splendide imagini,și filmele mi-au plăcut,mulțumesc Suzana!
    Un weekend minunat îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, le-au realizat frumos de tot. Dar cine stie pe "viu", cum or fi! :D
      Multumesc, draga Elena pentru ganduri!
      Un weekend excelent de care sa te bucuri! <3

      Ștergere
  2. Eu m-am îndragostit de Gliese 411-b! ♥ Hahahaha ...
    Mi-am propus ca "dupa ce plec' daca voi avea permisiunea sa o vizitez! :))
    Weekend minunat plin de vise si de zboruri spre planete! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se pare foarte plauzibil sentimentul! Asa ca sa stii ca nu am ras! Si am citit un pic ca e si multa caldura pe acolo! Eu sper sa ni se "permita" sa vizitam locurile dragi noua! Daca nu atunci, atunci cand...? :D

      Un weekend plin de vise frumoase si stelare, draga Ella!

      Ștergere
  3. Deci ai şi tras cu ochiul, nerăbdătoare, la noile planete. Bine că ni le-arăţi şi nouă... :) Îmi place zborul bufniţei şi melodia ce-l însoţeşte. Weekend plăcut să ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putintel! Au realizat niste poze tare frumoase, chiar daca sunt mai mult imaginatie!
      Nu am vazut filmul, dar secventele mi-au placut. Poate il caut sa-l si vad.
      O duminica excelenta, draga Dana!

      Ștergere
  4. Imaginile din spatiu sunt foarte interesante si superbe. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase si potrivite pentru reflexii!
      O duminica frumoasa, Cristi!

      Ștergere
  5. Ne-ai trimis spre realitățile celeste cu aceste imagini și muzica frumoasă... Este atâta imensitate în jurul micii noastre lumi.
    Numai bine îți doresc cu drag și o zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si probabil sunt atatea alte lumi mici ca a noastra! Sau cel putin asa vreau sa cred! :D
      O duminica minunata, draga Alex!

      Ștergere
  6. Si imaginile, si filmuletele imi plac mult; am si dat share la primul video... :) atat de inspirata de seria prezentata! Imi place sa citesc si sa observ cerul; astronomia, in sine, ma fascineaza... sper sa imi fac mai mult timp pentru a citi despre evenimentele astronomice recente. Mi-ar placea sa ajung intr-o zi la observatorul astronomic. Are asa frumoase si interesante sesiuni de observatii solare si nocturne, dar si prezentari de planetariu. Citesc despre ele pe fb, dar si pe site. Si imi tot zic ca o sa imi fac timp sa ajung...
    Inca o data, toate cele frumoase si inspirate pentru suflet, Suzana! Saptamana buna si plina de soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut ca ai multe referiri la astronomie in postarile tale! Dar cum sa nu fie un subiect fascinant? Si stim atat de putin...
      De cand tot zic si eu ca ma duc, mi-e si jena...:(
      Oricum, multumesc de ganduri, draga Alexa! O noua saptamana frumoasa si plina de inspiratie!

      Ștergere
  7. Interesant,capteaza imaginatia si te poarta in stihiile sau alinarile
    intr-un alt spatiu...
    Minunate imaginile,dar mie mi-au placut mai mult filmuletele si melodiile;imi place neamul bufnitelor si fantezia e realizata cu mult
    talent !Eu prefer sa stau pe pamant ! Saptamana frumoasa iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumoase imaginile, intr-adevar. Cred ca tocmai s-a deschis un alt capitol cu aceasta descoperire.
      Dar bufnitele mi s-au parut atat de simpatice! Poate reusesc sa gasesc filmuletul. Imi pare bine ca ti-au placut descoperirile mele!
      O saptamana excelent, draga Natalia!

      Ștergere
  8. Frumos in cosmos! :) Gandul, insa, mi-a ramas la scenele din film - poate il gasesc online. :) Melodia care insoteste secventele cu zborul bufnitelor a ramas in suflet.
    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana minunata! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos in Cosmos, dar vorba Nataliei, parca e mai bine pe pamant!
      Acelasi lucru am zis si eu, daca gasesti ceva, sa-mi spui si mie! :)
      O saptamana minunata, draga Diana! <3

      Ștergere