sâmbătă, 8 iulie 2017

Duzina de cuvinte (134)-
Ramsy si cartea fermecata

Cuvintele saptamanii:
inger, melc, portocaliu, semn, bard, tasta, maestru, sincronizare, mina, roman, descoperire, arhaic. 
Tema de luni: "Cartea fermecata".



Ramsy isi lua "caietul nastrusnic", imbracat in fetru portocaliu si pe care
cususe doua turturele. Uneori ii scapara  gandul simpatic de a-l transforma
intr-un fel de roman - jurnal al aventurii sale in descoperirea artei.
Propria carte fermecata si vie, care sa evolueze impreuna cu ea!  

Avea nevoie de cateva idei pentru viitoarele proiecte, asa ca se duse direct 
la un semn special, unde isi nota orice gand nou avea: tehnici, materiale, 
culori, schite mici. Pe acestea le realiza cu un pix cu mina de creion, pentru 
a le mai modifica, daca avea chef.  Folosea creioane colorate cand se referea 
la nuante si din loc in loc lipea mostre de materiale. Putea vedea astfel si 
cum se comportau in timp, lipite fiind.
Se tot uita la propriile idei, dar simtea ca inainteaza cu pasi de melc

Nu avea chef sa se uite pe calculator. Chiar daca era doar la o tasta distanta
de multe imagini pline de inspiratie,  o sincronizare intre gand si o descoperire
pe gustul ei inca nu se declansa. Si nici o auditie a vreunui bard maestru care
sa  interpreteze vreun cant arhaic parca nu o atragea in acel moment.

Astepta un semn de la inger. Intotdeauna ii soptea gandul de care avea nevoie,

Asa ca, plina de optimism, stia sigur ca  urma sa "vada" ideea potrivita!



O bucatica de sinusoida!



Treceti pe la tabelul lui Eddie si cititi si alte povesti!

Un weekend minunat sa aveti!

12 comentarii:

  1. Se pare ca îngerul joaca rolul de muza ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In mintea mea cele doua idei se suprapun!
      Asa ca spune cum crezi! :)

      Ștergere
  2. Tu ai avut "gandul" înainte sa-ti sopteasca "îngerul" ceva... :)) Am ajuns cu pasi de "melc" la laptop ptr ca e prea de dimineata, si noroc ca am putut sa stau " doar la o tasta distanta" de cana de cafea si "Ramsy" nu mi-a cerut "caietul nastrujnic" de "portocaliu! :)))) Si uite asa inspiri tu lumea cu bucatelele tale de sinusoide! Acum sunt treaza! Hahahaha ...
    Pupici Suzana draga! Sa ai un weekend placut! *¨¨*♥♥~♥*¨¨*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce sigura esti! Sa stii ca totusi o soapta a fost. Mi-era dor de Ramsy, asa ca musai am vrut sa mai scriu ceva despre ea... :) M-a amuzat sinusoida, asa ca am lasat-o ca sa curga un pic...
      Un weekend plin de proiecte noi! Pupici, Ella draga! ♥♥♥

      Ștergere
  3. O sincronizare perfectă a cuvintelor,mi-au plăcut gândurile tale !
    Duminică frumoasă îți doresc,Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de apreciere, Elena draga!
      O duminica excelenta si tie si o saptamana cu bucurii!
      Pupici! <3

      Ștergere
  4. Ce idee interesantă, cea a unei cărţi-jurnal care să crească oadată cu tine... Acum îmi dau seama că eu nu am scris pe tema asta, ci am trecut direct la următoarea duzină. O săptămână frumoasă să ai, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine ar fi fost daca o aveam acum vreo sase ani! S-ar fi apropiat de scoala acum! :D
      O sa trec pe la tine mai tarziu sa ma delectez...
      Acum iti spun doar o saptamana minunata! Cu drag! <3

      Ștergere
  5. De la zatul de cafea am ajuns la cartea fermecata!
    Interesanta e o astfel de carte. :) "Solicita" consecventa, nu gluma!
    Zile senine iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La urma urmei cred ca un jurnal este bun pentru aduceri aminte.
      Poate contine orice ti se pare interesant. Uitarile se astern repede...
      Un weekend odihnitor, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere