miercuri, 12 iulie 2017

Miercurea fara cuvinte (108) -
Ora de lectura


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!

Orele de seara sunt foarte placute pentru lectura. Iar viziunile artistului
Jonathan Wolstenholme cu imagini despre carti, mi s-au parut inedit 
potrivite pentru ora... 21!

(Sursa pozelor)












O zi de miercuri minunata!
Happy WW!


MFC (107)




24 de comentarii:

  1. Cam lungi gloanțele pentru pistol ;), iar la șah se pare ca va fi remiza... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...Sa dureze mai mult... munitia! Remiza zici? Jocul pare cam tensionat, cel putin la "jucatorul" din dreapta am simtit o stare de nervozitate... :D

      O zi frumoasa de miercuri sa ai!

      Ștergere
  2. Foarte inspirată alegere! Sunt deosebite imaginile.
    Zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faine ideile, intr-adevar. Am citit despre autor ca a facut si imagini pentru Alice in Tara Minunilor. O sa mai caut! :)

      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Daaa! Este o mica colectie tare frumoasa!

      Happy WW, Laura draga!

      Ștergere
  4. Faineeee! Ca dintr-o carte cu povesti! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O carte cu povesti care spune povesti si tot asa...
      Nu mi-as fi imaginat cartile in astfel de ipostaze! :)
      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  5. hazlii unele imagini, altele cam de groază... dar mi-au plăcut !
    mulţumesc frumos pentru ocazia de a le admira !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere, draga prietena. Descoperirile sunt mereu binevenite!
      O zi frumoasa sa ai! Pupici!

      Ștergere
  6. Ce faine si sugestive sunt imaginile postate de tine !!

    Happy Wv !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce surpriza placuta! Faine mi s-au parut si mie. Pline de "viitoare" povesti! :)

      Happy WW, Eddie!

      Ștergere
  7. Foarte inspirat insertul cu celălalt tip de cărți, cele de joc. Mi s-a făcut dor de serile de canastă.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ti s-a facut dor, poate ca a sosit momentul unei reluari! :D
      Happy WW, Calin!

      Ștergere
  8. Fantastice poze,mi-au plăcut!
    O zi frumoasă îți doresc,Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O noua descoperire! Interesanta si cu o viata aparte! Si mie mi-au placut mult imaginile!
      O zi minunata, draga Elena! Pupici!

      Ștergere
  9. Ador genul ăsta de fotografii... suprarealiste.

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca sunt niste parabole foarte sofisticate. Si a fost mai simplu sa le spuna asa. Oricum, mi s-au parut fantastice! :)
      Happy WW, Zina draga!

      Ștergere
  10. ce interesant, imi place ideea tare mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Mai rar astfel de personaje!
      O zi minunata, draga Coco!

      Ștergere
  11. Imaginile alese de tine chiar spun povesti. O zi vesela si luminoasa sa ai, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu gasesc subiecte de povesti. Sunt inepuizabile...
      Noroc cu zilele de miercuri! :)
      O zi minunata si tie, Dana draga!

      Ștergere
  12. Alegorice pozele tale Suzana! M-a tot minunez de unde te inspiri si cum le găsești!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit, Ioana!
      Cand caut ceva, in general caut pe imagini si nu pe text.
      Si daca apare ceva interesant pentru aceste jocuri, imi notez linkurile. Conexiunile pe care le face google sunt extrem de ciudate. Asa ca descopar, acolo unde ma astept mai putin! :D
      Un weekend placut sa ai, draga Ioana!

      Ștergere