luni, 30 octombrie 2017

Citate favorite (34) -Steve Maraboli

Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 

Am ales pentru azi  un nume descoperit recent, Steve Maraboli, un autor
inspirational. Nu am asistat pana acum la o prelegere a unui astfel de om,
dar cred ca ar putea fi  o experienta interesanta!


Frumoasa calatorie de astazi poate incepe numai atunci
cand invatam sa lasam in urma ziua de ieri'.


"Dacă iertarea este un medicament pentru suflet, 
atunci gratitudinea e o vitamină."

'Plangi. Iarta. Invata. Mergi mai departe. Lasa lacrimile
tale sa ude semintele fericirii tale viitoare.'

"Când începe o nouă zi, îndrăzneşte să-i zâmbeşti cu recunoştiinţă."

Daca stai in preajma gainilor, vei cotcodaci. Daca stai
in preajma vulturilor, vei invata sa zbori'.


'Pe masura ce ma uit la trecutul meu, realizez ca de fiecare
data cand am crezut ca am fost respins de la un lucru bun,
am fost de fapt redirectionat catre ceva mai bun.'

"Cuvintele dezvăluie convingerile şi intenţiile tale. Acţiunile dezvăluie 
 caracterul tău. Când ele sunt în aliniere, dezvăluie viaţa ta măreaţă."

Nu-ti compromite valorile!

Cea mai puternica relatie pe care o vei avea
este relatia cu tine insuti.'


"Oferă-te în întregime celor din jurul tău. Fii generos cu binecuvântările tale. 
Un gest blând poate ajunge la o rană pe care doar compasiunea o poate vindeca."

Fericirea nu este lipsa de probleme;
este capacitatea de a le face fata'
.

'Mintile determinate se ridica la provocarea obiectivelor si
a viselor lor. Mintile mediocre devin vrajmasi'.

'Opreste-te din a arata cu degetul si sa dai vina pe altii.
Viata se poate schimba numai in masura in care
tu insuti iti asumi responsabilitatea
'.

Stabileste standardul! Nu mai astepta ca ceilalti sa-ti arate
dragoste, acceptare, angajament si respect, cand nici
macar tu nu arati aceste lucruri fata de tine.'

'La sfarsitul zilei sa nu  existe
scuze, explicatii, regrete'.

Fii printre cei putini care indraznesc
sa-si urmeze visele'.


Pe oamenii care se bucura pentru bucuria ta si se
intristeaza pentru tristetea ta... pastreaza-i prin preajma'.


O saptamana in care sa realizati tot ce v-ati propus!


Si cateva trucuri inedite - utile - simpatice in bucatarie:










Citate favorite (33)




20 de comentarii:

  1. Un amalgam de fericire și zâmbete.
    Iarna sunt bune condimentele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa fie bine si frumos toata saptamana! Si chiar si dupa!

      Doar iarna? Esti putin cam restrictiv! :D
      Have fun!

      Ștergere
  2. Si uite asa putem spune (cel putin eu!) ca învata gaina de la ou! (si nu cotcodacesc!)😅
    Ai vazut ce tanar este? Americanii îl numesc "masterpiece of wisdom"! Este interesant ceea ce citesc despre el desi uneori chiar nu-mi plac citatele motivationale, el are ceva deosebit! 😅 Iti doresc o saptamana excelenta, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a parut mai mult ca are o alura de filme de aventuri. Dar pana la urma cam asa e si viata...😅 Are anumite citate in engleza deosebit de interesante. Am vazut si eu sintagma ce i se atribuie. Cred ca are prelegeri captivante. Poate o sa ascult ceva.
      Oricum, mi s-a parut interesanta descoperirea.
      O saptamana Uitstekend 😅😅😅, draga Ella! Pupici! <3

      Ștergere
    2. m-ai facut si pe mine curioasa... L.am intrebat si eu pe Google cine este Steve Maraboli?! si da, am gasit multe informatii si fotografii ☺ Ai dreptate Suzana, arata ca un actor de filme de aventura! Corpul si fata unui culturist profesionist. Mda, are si o minte sclipitoare. Si cu siguranta o aura speciala, din moment ce este asa apreciat ca si coach psycho-neuro-actualization.
      Si da, precum spune Ella, Steve Maraboli are 42 de ani - chiar daca este tânar, are deja are o experienta profesionala (de viata) remarcabila!
      Frumoasa prezentare ne-ai facut aici, multumim!
      O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
    3. Pare un personaj interesant. Si indrumarile date sunt pe un domeniu extraordinar de sensibil si as spune si actual.
      Si chiar daca anumite idei au si rezonante mai din vechime, a reusit cumva sa le actualizeze. Si mie mi-a parut bine ca l-am descoperit. O sa incerc sa gasesc o prelegere, sa vad cum e.
      Multumesc pentru apreciere, draga Carmen! O saptamana excelenta si tie!

      Ștergere
  3. Faine citate motivaționale ne oferi la început de săptămână! Să-ți fie ziua ușoară și plină de culoare, Suzana dragă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ne mearga mai bine saptamana! Poate fi si asta o metoda...
      Zile frumoase si senine, draga Dana! Cu descoperiri interesante!

      Ștergere
  4. Frumoase alegeri! Cea mai în consens cu mine: ”Fericirea nu este lipsa de probleme; este capacitatea de a le face față.”

    Săptămână bună. dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma tot gandesc cum sa perfectionam aceasta capacitate. Pentru ca dupa aceea totul devine simplu... :)

      O saptamana excelenta, Zina draga!

      Ștergere
  5. Frumoase citate și filmulețul mia plăcut mult,mulțumesc Suzana!
    O săptămână ușoară să ai!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut. Eu am gasit cateva lucruri interesante in filmulet. O sa incerc sa le aplic si eu!
      O saptamana frumoasa si usoara si tie, Elena draga! Pupici!

      Ștergere
  6. Ha! :) Am mai vazut aceste trucuri dar tu m-ai motivat sa incerc cateva in bucatarie! :) Primul este cu crenvursti! :)

    Multumesc, Suzana draga! Saptamana frumoasa iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal! Crenvurstii au fost mai apetisanti! Mi-este totusi neclar cu diferenta de timpi de fierbere, dar vazand si facand! Oricum si cu ciresele si capsunile este de incercat. Mai la anul viitor! Desi si floarea de cartof mi-a placut. Rupi gura musafirilor! :D
      O saptamana frumoasa, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  7. da, interesante citate ! mi-au plăcut toate !
    mi-a plăcut şi filmuleţul - unele sugestii chiar sunt grozave ! mulţumesc !
    felicitări pentru postare !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ai descoperit ceva interesant.
      Cat priveste filmuletul, sunt unele idei simpatice foc!
      O sa incerc si eu cateva! :)
      O saptamana usoara si sanatate, draga prietena!
      Pupici!

      Ștergere
  8. Recunosc,nu l-am cunoscut niciodata pe acest autor motivational,
    evident scrierile lui;dar ce ai extras tu,draga Suzana,este foarte
    interesant,si-mi propun sa-l citesc !E foarte adevarat ca "un gest bland poate ajunge la o rana,pe care doar compasiunea o poate vindeca"!Cel ce-mi merge mie la suflet este altul:"fericire
    nu este lipsa de probleme;este capacitatea de a le face fata"!
    Multumesc pentru Steve Maraboli,draga Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu, pana acum vreo saptamana! Dar am descoperit cateva idei interesante foarte. Iar prima idee mentionata de tine este tare reala. Compasiunea uneori poate face minuni! Uneori poate nici nu realizam cat de importanta este!
      Si, da, a avea capacitatea amintita este ceva foarte important si cred ca trebuie exersata si mental, pentru a fi pregatiti.
      Cu mare placere, Natalia draga! O saptamana excelenta in continuare!

      Ștergere
  9. multumim tare mult de citate, o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, draga mea!
      O saptamana plina de activitati super interesante, asa cum ne-ai obisnuit!

      Ștergere