duminică, 12 aprilie 2015

Lunea provocatoare - Stare de spirit





Va spun ceva aceste imagini cu lalele crete? 
V-ati putea schimba starea de spirit numai vazandu-le? 

Cat de complicat este sa trecem de la tristete la bucurie, de la lacrimi la 
zambet, de la indiferenta la implicare, de la descurajare la entuziasm
Adica de la ganduri negative dizarmonice la o stare pozitiva, armonioasa?

Poate mi-ar fi mai usor sa inteleg aceste treceri, daca mi-as cunoaste mai bine
propriile energii si cum sunt ele influentate de tot ce ma inconjura.


Despre muzica reechilibrarii

Cum sunt ele influentate de tot ceea ce gandesc. Cum atrag ceea ce gandesc.
Pozitiv sau negativ. Cat de corect pot intelege aceasta idee?

Gandirea pozitiva vindecatoare

Si cum pot limita gandurile - reactii si amplifica gandurile creatoare?


Regasirea prin meditatie

Mi se pare important sa inteleg ca pot schimba starile de spirit printr-un gand pozitiv.
Sau printr-o imagine frumoasa. Fie ea si o lalea creata:







Poate sunteti curiosi sa cititi despre influenta culorilor din casa asupra starilor 
noastre de spirit:

Culori si stari de spirit



Fie ca sa avem doar ganduri frumoase, pline de lumina, dragoste, bunatate, respect,
credinta, recunostinta,  intelegere, iertare...

Pentru a putea atrage spre noi miracolul Universului...



Alte ziceri despre stari de spirit puteti citi in tabelul lui Eddie.

Update:  Iulisa a inscris aceasta postare pe blogul ei, la rubrica:
               "Buna dimineata Soare!". Si ii multumesc!
               

10 comentarii:

  1. Lalele crețe, șugubețe
    fac piruete prin grădină
    și se opresc în reverențe
    să se desfete cu lumină..
    ...
    Paște fericit, Suzana! Hristos a înviat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lalelele mele crete m-au facut sa zambesc a doua oara prin
      poezioara ta!
      Hristos a inviat! Paste plin de lumina si zambet!

      Ștergere
  2. Frumos articolul tau!
    Zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Iulisa pentru inscriere in rubrica din blogul tau.
      Sa te bucuri de primavara!

      Ștergere
  3. Le-am văzut aseară după ce-am scris a doua mea stare de spirit şi m-am înseninat printre lalele creţe. Mulţumesc, Suzana, pentru zâmbet! :)
    Sărbători frumoase şi tot ce e bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare tare bine!
      Si sunt neasteptat de rezistente. Spre deosebire de variantele obisnuite care se ofilesc destul de repede.
      Zile frumoase iti doresc!
      :)

      Ștergere
  4. Minunate lalelele!!! Hristos a inviat! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!
      Si mie mi-au placut la nebunie! O zi frumoasa!
      :)

      Ștergere
  5. Foarte frumusica laleaua ta creata! Am zambit si am studiat atent fotografiile...dar cred ca trebuie sa schimb multe culori in casa. Imi trebuie ceva galben, verde, albastru, portocaliu. Adica ceva mai mult. Iti multumesc, draga mea Suzana! Astept cu intensitate concediul, nu mai este f. mult! Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am actualizat linkul de la poza "regasirea prin meditatie". Am constatat ca nu mai era functional.
      Imi plac aceste idei in care am inceput sa cred din ce in ce mai mult. M-as bucura daca vei descoperi ca si pentru tine sunt utile.
      Iti urez concediu placut si cand ti se strecoara in minte un gand trist, comuta-l pe lalele crete sau pe trandafirii tai superb de roz!

      Cu mult drag iti trimit pupici!

      Ștergere