vineri, 5 iunie 2015

Bookmark with butterflies -
Semn de carte cu fluturi


I wish you a pleasant reading! 
 (On right is the back side)
(Va urez lectura placuta!)
(In dreapta este spatele semnului)


This is my project for the next challenges:
 Acesta este proiectul meu pentru urmatoarele provocari:

Butterflyspotchallenge: #32 Butterflies +S is for Sequins;     
Creataliciouschallenges: #75 Butterfly;
Craftyhazelnutspatternedpaper: June Challenge.                     


Materials and technique:
Materiale si tehnica de realizare:


I used two boards: one brown with  previous cut butterflies shapes
pattern one with a red backside and five punched white butterflies.

Am folosit un carton maro din care decupasem fluturi, un altul
cu model avand culoarea rosie pe spate si cinci fluturasi stantati.

I bonded in place all parts and I started to decorate.
Am lipit toate elementele si am inceput sa decorez semnul de carte.

The small butterflies are colored with glitter gel pens.
On edges, there is color from an ink-pad and on corners a small amount of glitter.
Between butterflies I bonded small pieces of shiny paper and green sequins.
In a punched hole I put a blue transparent ribbon with a bead.
On the back side I wrote the sentiment and stamped a butterfly.

Detail 1
Micii fluturasi sunt colorati cu carioci cu gel.
Pe margini este auriu dintr-o tusiera, iar in colturi am pus putin sclipici.
Intre fluturasi am lipit bucatele de hartie stralucitoare si paiete verzi.
Intr-o gaura perforata am introdus o banda transparenta bleu, cu o margica.
Pe verso am scris textul si am stampilat un fluturas.

Detail 2


Now, you have a bookmark with butterflies.
         Reading is like flying over words!  
Pleasant reading! Pleasant flight!

Acum aveti un semn de carte cu fluturi.
          Cititul este ca un zbor peste cuvinte!
Lectura placuta ! Zbor animat!








Update:  I won this badge!  Thank you for liking my project!




Older projects:

Shiny spring

A special rose



18 comentarii:

  1. Foarte frumos semnul de carte cu fluturasi,dau spor la citit !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Geta.
      Sa citesti numai carti frumoase!
      O zi minunata!

      Ștergere
  2. Sunt drăguțe semnele de carte cu flturași!
    Weekend minunat îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Elena.
      Imi pare bine ca ti-a placut.
      Un weekend minunat sa ai!

      Ștergere
  3. Ce idei frumoase :-) multumim!
    Un weekend minunat iti doresc - eu sunt pentru cateva zile in vacanta la Roma ♡

    RăspundețiȘtergere
  4. So beautiful! Thanks for joining at Creatalicious: Butterfly
    Hugs
    Dewi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Devi.
      I'm glad you liked my bookmark !
      Have a wonderful day!
      Cheers,
      Suzana

      Ștergere
  5. foarte frumos!!!! verry like!!!
    un weekend minunat! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  6. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper June challenge with your delightful crafting - hope to see you again soon x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Hazel.
      I'll try not to miss your beautiful challenges!
      Cheers:)

      Ștergere
  7. The butterflies are gorgeous. The green sequins show up nicely on their wings. Love all the different colours. Your link to my challenge didn't work but I managed to find them on this posting. Thankyou for fluttering by. Hugs Mrs A.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, very much. Usually I do not use sequins. But I think I'll try them in other projects also.
      Sorry about the link. I don't know how to repair it. I'll put it in a comment.
      Cheers.
      Suzana

      Ștergere
  8. A lovely bookmark!
    Thank you soo much for taking part in our "Butterfly” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT Penny's Paper Crafty Challenges)
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)
    (DT Come and Get It)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Melanie.
      I was a lovely challenge.
      Have a beautiful day!
      Cheers,
      Suzana

      Ștergere
  9. Cât este de frumos semnul de carte! Imi place foarte mult cum ți-a ieșit! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uitasem complet de acest semn de carte. Nu mai stiu cui l-am dat!
      Cred ca ar trebui sa imi reiau blogul, ca se pare mi-am uitat propriile lucrari... Poate reincep participarea la provocarile cu fluturi, ca erau tare dragalase.
      Multumesc pentru reamintire, draga Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Ștergere