sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Reflexii in oglinda (69)-
O filarmonica neobisnuita


Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
E doar un joc al descoperirilor  impartasite!

Am descoperit aceste imagini cu filarmonica din Hamburg - (Elbphilharmonie),  
recent terminata. Mi s-a parut o constructie neobisnuita, plina de reflexii si de
curburi care tasnesc spre cer! 
Acustica salii a fost realizata de Yasuhisa Toyota,  un renumit acustician, care a 
participat la zeci de proiecte in intreaga lume.

(Sursa 1)









 (Sursa 2)







Va urez un weekend excelent, plin de armonie! 










Reflexii (68)


 

20 de comentarii:

  1. Interesanta forma. Fiind pe chei au vrut, probabil, sa imagineze un "val inghetat". :) Noaptea arata fantastic si inlocuieste cu succes un far. :) Interiorul (din ce am vazut in poze si filmari) cred ca e spectaculos.

    Multumesc pentru urare, Suzana draga!
    Weekend excelent iti doresc si eu! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arata foarte ciudat. Poate chiar ai dreptate cu "valul inghetat". Banuiesc ca noaptea va fi o feerie, fiind luminata. Cand vor incepe concertele, poate voi gasi ceva in spatiul virtual.
      Un weekend frumos si tie, draga Diana! <3

      Ștergere
  2. multumim, weekend minunat si tie!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu de urari, draga Coco!
      Fie ca sa ai un weekend plin de alte descoperiri deosebite!

      Ștergere
  3. Elbphilarmonie a transformat Hamburg in metropolă culturală de rang mondial.
    Frumoasa alegerea ta !
    Weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate. Nu stiu chiar nimic despre aceste constructii, dar vazand-o asa, o completare stralucitoare la o geometrie veche, m-a atras irezistibil!
      Multumesc, Sorin si un weekend frumos sa ai!

      Ștergere
  4. Wow!Superba!
    Hm,chiar ma gândeam ca nu-mi amintesc sa fi intrat in vreo filarmonica pana acum deși i-am ascultat orchestra de câteva ori dar in alt cadru).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Mi s-a parut impresionanta, frumoasa si ciudata, daca le pot pune pe toate la un loc! Dupa cum am vazut in filmulet detalii despre cum s-au facut peretii pentru sonorizare, cred ca un concert acolo, va fi superb de ascultat!
      O duminica placuta, draga Gianina!

      Ștergere
  5. Ooo,mi se pare ca este o arhitectura inimaginabila !Acest japonez cred
    ca este printre primii zece din lume,deoarece a reusit sa armonizeze
    aceasta structura exterioara cu locul ,cladirile si cheul,pe care se afla,desi par total diferite !Desi m-am uitat de cateva ori la filmuletele si fotografiile cu interioare, sunt absolut uimita si incantata de tot !
    Te felicit ca ai gasit aceasta minunatie,care ne surprinde !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca este unica. Si se incadreaza foarte interesant in peisajul portului. Cred ca si exteriorul ce pare sa reflecte absolut orice, a fost gandit in acest spirit. Deja sunt curioasa cum se vor auzi concertele acolo! Mai urmaresc subiectul...
      O duminica minunata, draga Natalia!

      Ștergere
  6. Imaginile sunt superbe şi demonstrează încă o dată, dacă mai era nevoie, că imaginaţia nu are limite.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este imposibil ca imaginatia sa aiba limite!
      Dar uneori uitam un pic! :) Si uneori nu ne avantajeaza acest lucru! :D
      O duminica plina de imaginatie, draga Dana!

      Ștergere
  7. Are și termen de garanție împotriva inundațiilor? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu am! Dar nu prea cred ca ar putea intra ceva pestisori prin conducte! Sper totusi ca nu ai vreun pont despre vreun potop! ;)

      Ștergere
  8. Uimitoare construcție și fermecătoare în același timp... Mulțumesc că mi-ai făcut cunoștință cu ea! ☺

    Duinică frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare si mie nespus de bine ca am descoperit-o.
      O frumusete de cladire. Si mi-a placut mai ales destinatia.
      O filarmonica unica!
      O duminica frumoasa si tie, draga Zina!

      Ștergere
  9. Incredibila constructie! Ca intr-un film SF! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al doilea filmulet, chiar SF mi s-a parut!
      Toata stima pentru creatorii acestei constructii!
      Mi-as dori si eu in Bucuresti o sala de concerte mai mare.
      Se zvonise candva ca va fi construita langa Biblioteca Nationala, dar probabil ca am visat asta...
      Seara buna si o saptamana usoara!

      Ștergere
  10. are un aer spatial, e cu adevarat impresionanta!
    o astfel de sala duce muzica intr-o alta dimensiune si pe ascultatori, odata cu ea...
    saptamana minunata draga Suzana iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca va fi superb de ascultat un concert acolo.
      asa cum a fost gandita acustica ei. Pana la concerte, cred ca este un punct de atractie adorabil pentru oras.
      O saptamana excelenta, draga Pandhora!

      Ștergere