marți, 25 februarie 2014

Orhidee

Orhideea mea, Phalaenopsis

 


 Frumoasa mea orhidee a inflorit din nou.  

  

 Si de fiecare data ma intreb, ce fac eu pentru ea, ca sa merit acest dar minunat?  


In fiecare zi, ii spun buna-dimineata!
Ii pulverizez zilnic pamantul cu apa, pentru a-l feri de uscaciune.
O data pe saptamana, torn apa usor, pana ajunge in farfurioara ghiveciului, fara a o umple.
(Apa o pastrez in sticle si nu o folosesc direct de la robinet.)
Periodic ii sterg frunzele de praf.
Sta pe pervazul ferestrei, alaturi de alte doua surori ( cu flori violet lila ), ca sa poata “taifasui” in voie. 
Ii urmaresc radacinile care cresc, unele aerian, de parca ar cauta ceva. 
Dupa ce trec florile, pastrez tija pana se usuca. Am avut surpriza, ca dupa o vreme, sa mai apara noi boboci, pe tija veche, daca este inca verde.

Imi admir si iubesc orhideele. Si raspunsul lor este coplesitor de frumos...


Si, pentru ca intamplator ( sau poate nu !) am descoperit un blog minunat cu multe poze de 
orhidee, il scriu aici, in loc de final. 
Bucurati-va de  paradisul verde!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu